ممجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا ممجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا .

ممجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا

طراحی سایت و نرم افزار| افزا

ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید؟

شرکت افزا در زمینه طراحی سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، گردشگری، نیازمندی ها، بازاریابی شبکه ای، طراحی سایت خبری و غیره با بروزترین تکنولوژی های طراحی سایت در سراسر جهان بهترین خدمات جانبی طراحی سایت نظیر بهینه سازی سایت، امنیت سایت، طراحی سایت ریسپانسیو را با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن انجام می دهد. مجموعه افزا با گروهی متخصص در توسعه وب در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات طراحی سایت های اختصاصی، طراحی اپلیکیشن موبایل و بهینه سازی و امنیت سایت را به بهترین نحو ممکن ارائه دهد. ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا بروزترین خدمات نرم افزاری و طراحی سایت را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا با دقت و تخصص به مشتریان خود ارائه می دهیم و با تشکیل گروه های مشاوره قبل از طراحی وب سایت راهنمای مشرتیان خود است و این مشاوره باعث بهبود کسب و کار می شود تا دستیابی به بهترین نتایج شما را همراهی خواهد کرد.
برای بهتر دیده شدن کسب و کاری های دنیای امروز طراحی سایت مهمترین نقش را در بهتر دیده شدن شما دارد هر چه اطلاعات سایت شما به روزتر باشد می تواند نقش پر رنگ تری در موفقیت شما ایجاد نماید.
شرکت افزا با افراد متخصص و همچنین باتجربه علمی و عملی در زمینه شناخت فناوری ، نیازسنجی ، زیرساخت و تکنولوژی می تواند موجب رشد و تعالی تجارت های کلان وخرد شود.
مجموعه افزا قیمت مناسب برای طراحی سایت در نظر گرفته است و برای استارتآپ ها هم تخفیف در نظر گرفته است و کنار کسب و کار و درآمد مفتخر است برای آینده ای درخشان در کسب و کار اینترنتی کشور عزیزمان ، مسئولیت اجتماعی خود را با همراهی و همفکری شما عزیزان ایفا نماید.
پیشنهاد و تجربه چندین ساله خود را برای انتخاب المان های انتخاب شرکت طراحی سایت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

طراحی وب سایت با تکنیک و روش و الگوریتم اختصاصی با استراتژی منحصر به فرد و زیرساخت و چشم انداز استراتژیک موجب ارتباط کارآمدتری میان مشتری (customer) و مصرف کننده (consumer)با کسب و کار شما ایجاد می کند. تفاوتی ندارد وب سایت شما ارتباط کسب و کارهای مختلف (business to business) یا کاربران نهایی (business to consumer)باشد، مجموعه ما وب سایت شما را با بوم کسب و کار و مدل تجاری روز دنیا برای رسیدن به اهداف بلندمدت که دغدغه هر کارفرما و کارآفرین می باشد برنامه نویسی و طراحی و اجرا می نماید.

مجموعه افزا برخی از امکانات موجود در طراحی سایت را به شرح زیر ارائه می نماید:
تیم طراحی سایت مجموعه افزا مشاوره تلفنی و حضوری در حوزه طراحی وب سایت را به شما عزیزان می دهد و شما را برای رسیدن به اهداف موردنظرتان در کسب و کار یاری می رساند.
مشاوران مجموعه افزا در زمینه دیجیتالی نمودن کسب و کارهای شما، به شما راهنمایی می دهند و تیم طراحی و مشاوره افزا سابقه مشاوره و طراحی سایت را در سازمان ها و ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی گوناگون داشته است و مواجهه با چالش های انواع کسب و کار را داشته است. مطمئن باشید با انتخاب ما مجموعه بزرگتری خواهیم شد و شما با رونق در کسب و کار خود مواجه خوهاهید شد، از انتخاب شما مفتخریم.
۱- استفاده از ابزار و تکینیک های بروز
تیم طراحی سایت افزا با دارا بودن تخصص، تجربه و تحلیل گری و با استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی بهترین استراتژی دیجیتال را برای شما پیاده سازی می کند.
۲- گرافیک و طراحی
مشاوره در طراحی سایت مطابق با سلیقه شما و متناسب با کسب و کار شما و رقبای شما
۳-واسط گرافیکی بسیار قوی و کاربرپسند
انعطاف پذیری بسیاربالا در زمینه پیاده سازی سایت مطابق با سلیقه و خواسته های شما
۳-خدمات هاستینگ
تیم باتجربه و مجرب در زمینه (انتخاب سرور ، اسم دامنه ، امنیت اطلاعات و سرعت) می توانند به شما کمک کنند.
سایت به صورت سئوبیس
۵-پشتیبانی
-تیم پشتیبانی قوی و مجرب طراحی سایت به صورت انلاین پاسخگوی شما مشتریان هستند.
-طراحی سایت و بهینه ساز ی سایت های شما را در کمترین زمان
۶-وفاداری
-تحویل به موقع
-تعامل و همکاری
۷- شناخت بازار
دانش و مشاوره در زمینه مدل بازاریابی،پلن بازاریابی
دانش و مشاوره در زمینه تحقیقات بازار و برندینگ
مشاوره وتجربه در زمینه استارتاپ
۸-تبلیغات
مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ
مشاوره و تبلیغات اینترنتی ومحیطی

طراحی نرم افزار چیست؟
راه اندازی استارتاپ جدیدبرای تبدیل ایده ها به فناوری های آنلاین نیازمند استفاده از دانش و فناوری روز دنیا برای پیاده سازی نرم افزار است.
تیم طراحی نرم افزارافزا با استفاده از هنرهای بصری و دیداری برای تبدیل ایده ها به فناوری های آنلاین در خدمت شما است . برای بدست آوردن نتیجه مطلوب و کاربردی باید با دانش جدید آشنا باشد و دائما بروز باشد. تیمی متشکل از تخصص های مختلف فناوری برای خلق یک سیستم در کنار یکدیگر برای انجام هدفی واحد تلاش می کنند.
هر نوع کسب و کار نیازمند نرم افزار منحصر به فرد و یا پیچیده است.
شیوۀ کار و نیازهای گوناگونی در هر کسب و کار متفاوت است. ممکن است یک نوع کسب و کار به حدی پیچیده و یا منحصر به فرد باشد که برای پاسخ به نیازهای آن در بازار نرم افزار موجود نباشد؛ و یا اگر نرم افزاری هم موجود باشدفقط قسمتی از نیازهای آن کسب و کار را تامین نماید.
هر کسب و کاری اعم از شرکت ها، سازمان ها، اشخاص و مشاغل گوناگون به نرم افزار های شخصی و اختصاصی مرتبط با کسب و کار خود را نیاز دارند.
تیم طراحی نرم افزار افزا بر اساس تحلیل و نیازسنجی اختصاصی هر کسب و کار، نرم افزار مربوطه را طراحی و پیاده سازی می نماید، تا بتواند تمام نیازهای مشتری را پاسخگو باشد.
تیم با تجربه و متخصص و آشنا با تمامی تکنولوژی های روز دنیا گرد هم آمده اند تا نرم افزار های تخصصی در حوزه صنایع و مشاغل گوناگون را برای شما طراحی کنند .
به سفارش مشتری، آمادۀ ارائۀ هرگونه خدمات مشاوره و اجرا در زمینه تولید نرم‌افزارهای سفارشی شما است.
مهندسین ما با استفاده از جدیدترین و کارآمدترین ابزارهای برنامه نویسی روز دنیا، همواره در حال ایجاد خلاقیت و نوآوری در راستای تولید محصولات کاملا رقابتی با قیمت پایین و کیفیت بسیار بالا (مطابق با استانداردهای جهانی) هستند.

خدمات طراحی نرم افزار
خدمات نرم افزاری متمایز مجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا:

• قبل از شروع طراحی و توسعه نرم افزار،
جلسات مشاوره حضوری و تلفنی رایگان
• طراحی نرم افزارهای یکپارچه بازرگانی، آموزشی، اداری، حسابداری صنعتی، پیمانکاری بصورت کاملا منحصر به فرد
• طراحی نرم افزاراختصاصی و پورتال دلخواه با تکنیک های روز دنیا با هدف کاهش دغدغه صاحبان و مدیران مشاغل و مدیریت دانش سازمان ها
• کیفیت بالا و پیچیدگی سیستم های اطلاعاتی کمتر
• بررسی نیازهای دقیق نرم افزار

• تحلیل و طراحی نرم افزار به طور دقیق

• شناخت و استفاده از تکنولوژی های روز طراحی نرم افزار بری تولید حرفه ای نرم افزار،

• تست مکانیزه با نیروی کارآمد در نرم افزار
• طراحی نرم افزار اختصاصی کاملا منطبق با نیاز مشتری
• رابط گرافیکی جذاب و کاربر پسند
• امنیت بالا نرم افزار
• سرعت بالا نرم افزار
• سازگار برای انواع سخت افزار
• ارائه نسخه آزمایشی نرم افزار
• آموزش کامل قسمت های نرم افزار
• تخصص در طراحی انواع نرم افزار، اپلیکیشن موبایل
و سایت
• در کمترین زمان ممکن اعمال تغییرات، ویرایش و پیشنهادات مشتری روی نرم افزار
• داشتن تجربه در جذب بازدید وب سایت و بازاریابی نرم افزار
• پشتیبانی رایگان خدمات نرم افزار
• جهت مشاوره و خدمات نرم افزاری حضور کنار مشتری
مراحل تولید یک نرم افزار اختصاصی
تولید نرم افزار اختصاصی و سفارشی مراحل خاصی را دارد. طراحی یک نرم افزار تخصص و دانش خاص خود را دارد.هر نرم افزار مراحل و فازهای مختلف تولید را و متدولوژی های گوناگونی را شامل می شود که همواره هر روز بر دامنۀ پیشرفت و تکامل آن ها افزوده خواهد شد.
برای سفارش طراحی یک نرم افزار سفارشی و منحصر به فرد مراحلی وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می‌کنیم:
۱-تحلیل نرم افزار
مهمترین فرایند در تولید یک نرم افزار سفارشی و مستقل، تحلیل و استخراج نیازمندی های کسب و کار است. ارائۀ جلسات متعدد مشاوره رایگان به صورت حضوری و غیر حضوری و ارائۀ راه حل و راهنمایی در زمینۀ تکنولوژی های موجود، توضیح نحوۀ انجام مرحله به مرحلۀ نرم افزار اختصاصی شما و… خواهد بود.
طراحی نرم افزار
ساخت یک مدل برای یک نرم افزار سفارشی قبل از پیاده سازی شبیه به طراحی نقشه برای ساخت یک ساختمان است. در بسیاری از شاخه های مهندسی پیش از ساخت محصول به توصیف چگونگی محصولاتی که باید ساخته شود می‌پردازند که توسعه نرم افزار نیز از این امر مستثنی نیست. طراحی سبب شکل گیری دید درستی از ارکان معماری نرم افزار سفارشی خواهد شد.
پیاده سازی نرم افزار
در این مرحله نرم افزار ، پیاده سازی و برنامه نویسی می‌شود بر استراتژی از قبل طراحی شده.
در این مرحله کدنویسی و برنامه نویسی پروژه نرم افزار سفارشی نوشته می‌شود در این فاز بر اساس معماری از قبل طراحی شده، نرم افزار پیاده سازی و برنامه نویسی می‌شود. تولید و ساخت نرم افزار در این مرحله با توجه به زبان برنامه نویسی و پایگاه داده انجام میگیرد.حالا می تواند این نرم افزار تحت وب، تحت ویندوز، تحت لینوکس، تحت اندروید و .. برنامه نویسی می گردد.
پس از تصویب نهایی در برگۀ مستندات پروژه، نرم افزار را پیاده سازی می‌کند.
آزمون نرم افزار
یکی از مهمترین بخش هایی آزمایش که در حین فرآیند پیاده سازی مورد اهمیت و توجه قرار میگیرد تست نرم افزار است.
برای آزمایش جامع و مدون نرم افزار از روش هایی مطابق با متدلوژی های روز دنیا اعم از آبشاری ، RUP، حلزونی و … مورد استفاده قرار می گیرد.کیفیت نتایج پروژه کاملا مرتبط با صحت و دقت فعالیت های آزمون نرم افزار هست. از این نکته مهم است که برنامه ریزی مدون و اجرای صحیح آزمون نرم افزار نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت یا شکست پروژه‌های نرم افزاری می تواند ایفا نماید.
نصب و گسترش نرم افزار
استقرار و تحویل سیستم پس از پایان آزمون اولیۀ نرم افزار در محیط کار نهایی انجام خواهد شد. استفادۀ کاربران نهایی نرم افزار می تواند تضمین برای نرم افزار باشد. تمرکز روی بازخورد (feedback) کاربر در این نقطه از چرخۀ حیات نرم افزار، پیکربندی نرم افزاری، در خصوص تنظیم دقیق محصول، نصب و نکات مربوط به قابلیت استفاده خواهد بود. بعد از تمام شدن این مرحله از پروژه، اهداف باید به طور کامل برآورده شده باشد و پروژه در موقعیتی قرار گیرد که بتوان آن را خاتمه داد. در این مرحله بر اساس بازخوردهای اولیۀ کاربران به برطرف کردن نقایص احتمالی خواهیم پرداخت، و نکته مهم این است که رابط کاربری نرم افزار (User Interface) برای کاربران باید جذابیت داشته باشد تا نرم افزار به آسانی بتواند مورد استفاده قرار گیرد.
پشتیبانی

برای پویا و به روز نگه داشتن نرم افزار پس از نیاز به پشتیبانی دارید.پس از برررسی نیازمندیهای بیشتر کاربران باید نرم افزار را ارتقا داد و نسخه جدیدی با قابلیت های بیشتر که همه نیازمندی های کاربران را برطرف نماید.
درسیستم فعلی ممکن است خطاهایی پیش بیاید. رفع خطاهای موجود ، آموزش مستمر کاربران سیستم و آموزش کاربران جدید از مهم‌ترین اهداف فاز پشتیبانی محسوب می‌شوند. این نکته مهم نیست که تیم طراحی ، تولید و توسعه نم افزار برای ایجاد یک نرم افزار چقدر زمان و برنامه 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۱۶ توسط:احمدیان موضوع: نظرات (0)