ممجموعه ديجيتال ماركتينگ افزا ممجموعه ديجيتال ماركتينگ افزا .

ممجموعه ديجيتال ماركتينگ افزا

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

شايد به هنگام شنيدن توصيه هايي از افراد مختلف براي استفاده از حفاظ پنجره يا حفاظ فلزي و يا انواع حفاظ ها اين سوال در ذهنتان پيش آيد كه استفاده از حفاظ پنجره چه اهميت وضرورتي دارد؟

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند كم سن و سالي در خانه داريد يا اصلا فرزند كوچكي نداريد اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازيگوشي هاي آنها جلوي پنجره هاي در ارتفاع كم هستيد استفاده از حفاظ پنجره مي تواند خيال شما را از اين بابت آسوده نمايد.

 

حفاظ پنجره

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنيت جاني افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نيز محافظ مي كند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طريق پنجره ها نخواهند بود.

همچنين برخي افراد نيز حفاظ پنجره را براي شكل و ظاهر زيبايي كه به ساختمان مي دهد استفاده مي كنند. حفاظ هاي شيك و مدرن ظاهر ساختمان را بسيار لوكس و زيباتر جلوه مي كنند.

 

حفاظ پنجره بيروني و داخلي

حفاظ پنجره بيروني كه گفته شد مي تواند از يك ساختمان ساده و معمولي، يك ساختمان شكيل و زيبا بسازد، ممكن است مورد پسند و سليقه برخي افراد نباشد و از نظر آنها، شكل و ظاهر ساختمان را تحت تاثير سو قرار دهد. اين افراد نيز نبايد نگران سقوط كودكان از پنجره و يا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها مي توانند از حفاظ پنجره داخلي استفاده كنند اين حفاظ ها از داخل نصب مي شوند و نماي بيروني ساختمان را دچار تغيير و تحول نمي كنند. حفاظ هايي كه از داخل نصب مي شوند اندازه گيري متفاوتي از حفاظ هاي خارجي دارند، حفاظ هاي داخلي را بايد به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلي پنجره توليد كرد.

سوالي كه در مورد نصب حفاظ پنجره داخلي پيش مي آيد درمورد نحوه تميز كردن پنجره است. دقت داشته باشيد كه حفاظ هاي داخلي ثابت نيستند و با توجه به اينكه از طريق لولا متصل مي شوند مي توان به راحتي آنها را باز و بسته كرد و به نظافت و تميز كردن شيشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ هاي داخلي چه حفاظ هاي بيروني، بايستي نهايت دقت در طراحي صورت گيرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراكم بالا ممكن است باعث عدم رسيدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ايمني شيشه ها را نيز تضمين مي كند. از قديم الايام به ياد داريد كه برخورد توپ بچه هايي كه در كوچه ها مشغول بازي بودند همواره تهديدي براي شيشه پنجره ها محسوب مي شد. هرچند كه امروزه ديگر اين شيوه تفريح علاقمندان خود را از دست داده و بيشتر كودكان و نوجوانان اكثر اوقات خود را در منزل يا بدور از اجتماعات مي گذرانند اما برخورد هر شي يا پرتابه ديگري مي تواند سبب ايجاد خسارت در مورد شيشه هاي پنجره ها شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره كه حفاظ فلزي است عموما از جنس فلزاتي چون آلومينيوم و آهن ساخته مي شود و قيمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثير عوامل مختلفي چون نوع طراحي، ميزان فلز به كار رفته در حفاظ پنجره و غيره است.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني ترفند ديگري براي محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنين حفاظ شاخ گوزني نيز باعث ابهت بيشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمايي لوكس در آن مي شود. نيروهاي امنيتي و اجتماعي نيز استفاده از حفاظ هاي شاخ گوزني، بوته اي و ... را براي حفظ امنيت در ساختمان تاييد كرده و توصيه مي كنند.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

همانطور كه مي دانيد امروزه افراد از ابزار و وسايل زيادي براي محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده مي كنند. برخي بدين منظور منزل را مجهز به دزدگير مي كنند برخي ديگر از دوربين هاي مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده مي كنند و ... بيشتر اين شيوه ها هزينه بالايي را در پي دارند و شايد به همان اندازه نيز كارايي نداشته باشند و با قطع سيمي از كار بيفتند، نصب آنها نيز مشكل بوده و نياز به سرويس و نگهداري مداوم دارند. در اين بين استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوارها روش مناسبي است كه در حين حفظ امنيت منزل نياز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظيفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام مي دهد.

حفاظ شاخ گوزني در حال حاضر يكي از حفاظ هاي بسيار مورد پسند و استقبال در جامعه است كه همانطور كه شاخ گوزن راهي براي ايمني اين حيوان مهيا مي سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزني نيز راهكار مناسبي براي حفاظت از ساختمان و ايمني بيشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزني

 

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني

حال كه در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني و انواع حفاظ روي ديوار ي صحبت كرديم شايد با خود بگوييد كه راهكار پيشنهادي ما براي جلوگيري از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طريق درب به داخل منازل چيست؟ حفاظ درب آكاردئوني بهترين گزينه براي اين منظور مي باشد. حفاظ درب آكاردئوني را شايد در بيشتر آپارتمانها ديده باشيد. واحدهاي آپارتماني با استفاده از اين حفاظ امنيت واحد خود را تامين مي كنند.

 

حفاظ فلزي

نرده فلزي چيست؟ زماني كه مي گوييم نرده فلزي در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده فلزي نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد.

 

حفاظ فلزي

 

حفاظ درب آكاردئوني

البته استفاده از حفاظ درب آكاردئوني محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب هاي منازل نيست و از آن مي توان براي محافظت در درب هاي انبارها، مغازه ها و غيره نيز استفاده كرد. حفاظ درب آكاردئوني فضاي زيادي را نيز اشغال نمي كند و محوطه سالن و راه پله هاي شما را مخلل نمي نمايد.

عوام، بيشتر حفاظ درب آكاردئوني را با نام هايي چون درب كشويي و درب كركره اي مي شناسند. اين حفاظ تاشو حداقل مكان را اشغال كرده و حداكثر امنيت را براي منزل شما فراهم مي آورد.

حفاظ هاي درب آكاردئوني (آكاردئوني اشاره به ساز آكاردئون دارد كه براي ساختن و طراحي اين حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اينكه يك حفاظ فلزي هستند اما وزن كمي دارند و به راحتي با دست باز و بسته مي شوند. براي راحتي بيشتر افراد امكان اتصال ريموت به اين حفاظ ها نيز فراهم شده و از اين رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نيز از بين مي برد. استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در پاركينگ ها نيز مزاياي زيادي مي تواند داشته باشد چرا كه سنگيني درب هاي متداول به عنوان درب پاركينگ را ندارد و امكان استفاده از ريموت براي آن نيز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در آپارتمانها

همانطور كه مي دانيد زندگي شهري امروز و افزايش روزافزون جمعيت اينگونه طلبيده است كه افراد در آپارتمان ها و برج هاي آسمان خراش زندگي كنند. برجهايي كه شايد بيش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد مي كنند و پس از عمري زندگي در يك ساختمان هنوز همديگر را نمي شناسند. همچنين براي تامين مخارج زندگي و مسئله رواج استقلال مالي زنان، امروزه بيشتر منازل و واحدهاي آپارتماني در طول روز خالي هستند و اين امر افزايش سرقت و دزدي را در بيشتر شهرها موجب شده است. براي اين منظور است كه گفته مي شود به كارگيري حفاظ درب آكاردئوني مي تواند خيال شما را از بابت امنيت منزل به هنگام ترك آن آسوده نمايد.

آنچه كه گفته شد بيشتر از جهت ارائه يك راهكار براي حفاظت از منزل، اموال و كالاها در برابر افراد متجاوز داراي اهميت است و محصولات معرفي شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آكاردئوني گرفته تا حفاظ شاخ گوزني روي ديوارها مي توانند اين امنيت را براي شما، خانواده و اموالتان تامين كنند.

 

منبع ahaniranian.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۸:۵۳ توسط:احمديان موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت و نرم افزار| افزا

ايده خود را به واقعيت تبديل كنيد؟

شركت افزا در زمينه طراحي سايت هاي فروشگاهي ، شركتي ، گردشگري، نيازمندي ها، بازاريابي شبكه اي، طراحي سايت خبري و غيره با بروزترين تكنولوژي هاي طراحي سايت در سراسر جهان بهترين خدمات جانبي طراحي سايت نظير بهينه سازي سايت، امنيت سايت، طراحي سايت ريسپانسيو را با بهترين كيفيت و كمترين زمان ممكن انجام مي دهد. مجموعه افزا با گروهي متخصص در توسعه وب در تلاش است تا بتواند بهترين خدمات طراحي سايت هاي اختصاصي، طراحي اپليكيشن موبايل و بهينه سازي و امنيت سايت را به بهترين نحو ممكن ارائه دهد. ما در مجموعه ديجيتال ماركتينگ افزا بروزترين خدمات نرم افزاري و طراحي سايت را مطابق با آخرين استانداردهاي روز دنيا با دقت و تخصص به مشتريان خود ارائه مي دهيم و با تشكيل گروه هاي مشاوره قبل از طراحي وب سايت راهنماي مشرتيان خود است و اين مشاوره باعث بهبود كسب و كار مي شود تا دستيابي به بهترين نتايج شما را همراهي خواهد كرد.
براي بهتر ديده شدن كسب و كاري هاي دنياي امروز طراحي سايت مهمترين نقش را در بهتر ديده شدن شما دارد هر چه اطلاعات سايت شما به روزتر باشد مي تواند نقش پر رنگ تري در موفقيت شما ايجاد نمايد.
شركت افزا با افراد متخصص و همچنين باتجربه علمي و عملي در زمينه شناخت فناوري ، نيازسنجي ، زيرساخت و تكنولوژي مي تواند موجب رشد و تعالي تجارت هاي كلان وخرد شود.
مجموعه افزا قيمت مناسب براي طراحي سايت در نظر گرفته است و براي استارتآپ ها هم تخفيف در نظر گرفته است و كنار كسب و كار و درآمد مفتخر است براي آينده اي درخشان در كسب و كار اينترنتي كشور عزيزمان ، مسئوليت اجتماعي خود را با همراهي و همفكري شما عزيزان ايفا نمايد.
پيشنهاد و تجربه چندين ساله خود را براي انتخاب المان هاي انتخاب شركت طراحي سايت را در اختيار شما عزيزان قرار مي دهيم.

طراحي وب سايت با تكنيك و روش و الگوريتم اختصاصي با استراتژي منحصر به فرد و زيرساخت و چشم انداز استراتژيك موجب ارتباط كارآمدتري ميان مشتري (customer) و مصرف كننده (consumer)با كسب و كار شما ايجاد مي كند. تفاوتي ندارد وب سايت شما ارتباط كسب و كارهاي مختلف (business to business) يا كاربران نهايي (business to consumer)باشد، مجموعه ما وب سايت شما را با بوم كسب و كار و مدل تجاري روز دنيا براي رسيدن به اهداف بلندمدت كه دغدغه هر كارفرما و كارآفرين مي باشد برنامه نويسي و طراحي و اجرا مي نمايد.

مجموعه افزا برخي از امكانات موجود در طراحي سايت را به شرح زير ارائه مي نمايد:
تيم طراحي سايت مجموعه افزا مشاوره تلفني و حضوري در حوزه طراحي وب سايت را به شما عزيزان مي دهد و شما را براي رسيدن به اهداف موردنظرتان در كسب و كار ياري مي رساند.
مشاوران مجموعه افزا در زمينه ديجيتالي نمودن كسب و كارهاي شما، به شما راهنمايي مي دهند و تيم طراحي و مشاوره افزا سابقه مشاوره و طراحي سايت را در سازمان ها و ارگان ها و شركت هاي دولتي و خصوصي گوناگون داشته است و مواجهه با چالش هاي انواع كسب و كار را داشته است. مطمئن باشيد با انتخاب ما مجموعه بزرگتري خواهيم شد و شما با رونق در كسب و كار خود مواجه خوهاهيد شد، از انتخاب شما مفتخريم.
۱- استفاده از ابزار و تكينيك هاي بروز
تيم طراحي سايت افزا با دارا بودن تخصص، تجربه و تحليل گري و با استفاده از تكنيك ها و تكنولوژي بهترين استراتژي ديجيتال را براي شما پياده سازي مي كند.
۲- گرافيك و طراحي
مشاوره در طراحي سايت مطابق با سليقه شما و متناسب با كسب و كار شما و رقباي شما
۳-واسط گرافيكي بسيار قوي و كاربرپسند
انعطاف پذيري بسياربالا در زمينه پياده سازي سايت مطابق با سليقه و خواسته هاي شما
۳-خدمات هاستينگ
تيم باتجربه و مجرب در زمينه (انتخاب سرور ، اسم دامنه ، امنيت اطلاعات و سرعت) مي توانند به شما كمك كنند.
سايت به صورت سئوبيس
۵-پشتيباني
-تيم پشتيباني قوي و مجرب طراحي سايت به صورت انلاين پاسخگوي شما مشتريان هستند.
-طراحي سايت و بهينه ساز ي سايت هاي شما را در كمترين زمان
۶-وفاداري
-تحويل به موقع
-تعامل و همكاري
۷- شناخت بازار
دانش و مشاوره در زمينه مدل بازاريابي،پلن بازاريابي
دانش و مشاوره در زمينه تحقيقات بازار و برندينگ
مشاوره وتجربه در زمينه استارتاپ
۸-تبليغات
مشاوره در زمينه ديجيتال ماركتينگ
مشاوره و تبليغات اينترنتي ومحيطي

طراحي نرم افزار چيست؟
راه اندازي استارتاپ جديدبراي تبديل ايده ها به فناوري هاي آنلاين نيازمند استفاده از دانش و فناوري روز دنيا براي پياده سازي نرم افزار است.
تيم طراحي نرم افزارافزا با استفاده از هنرهاي بصري و ديداري براي تبديل ايده ها به فناوري هاي آنلاين در خدمت شما است . براي بدست آوردن نتيجه مطلوب و كاربردي بايد با دانش جديد آشنا باشد و دائما بروز باشد. تيمي متشكل از تخصص هاي مختلف فناوري براي خلق يك سيستم در كنار يكديگر براي انجام هدفي واحد تلاش مي كنند.
هر نوع كسب و كار نيازمند نرم افزار منحصر به فرد و يا پيچيده است.
شيوۀ كار و نيازهاي گوناگوني در هر كسب و كار متفاوت است. ممكن است يك نوع كسب و كار به حدي پيچيده و يا منحصر به فرد باشد كه براي پاسخ به نيازهاي آن در بازار نرم افزار موجود نباشد؛ و يا اگر نرم افزاري هم موجود باشدفقط قسمتي از نيازهاي آن كسب و كار را تامين نمايد.
هر كسب و كاري اعم از شركت ها، سازمان ها، اشخاص و مشاغل گوناگون به نرم افزار هاي شخصي و اختصاصي مرتبط با كسب و كار خود را نياز دارند.
تيم طراحي نرم افزار افزا بر اساس تحليل و نيازسنجي اختصاصي هر كسب و كار، نرم افزار مربوطه را طراحي و پياده سازي مي نمايد، تا بتواند تمام نيازهاي مشتري را پاسخگو باشد.
تيم با تجربه و متخصص و آشنا با تمامي تكنولوژي هاي روز دنيا گرد هم آمده اند تا نرم افزار هاي تخصصي در حوزه صنايع و مشاغل گوناگون را براي شما طراحي كنند .
به سفارش مشتري، آمادۀ ارائۀ هرگونه خدمات مشاوره و اجرا در زمينه توليد نرم‌افزارهاي سفارشي شما است.
مهندسين ما با استفاده از جديدترين و كارآمدترين ابزارهاي برنامه نويسي روز دنيا، همواره در حال ايجاد خلاقيت و نوآوري در راستاي توليد محصولات كاملا رقابتي با قيمت پايين و كيفيت بسيار بالا (مطابق با استانداردهاي جهاني) هستند.

خدمات طراحي نرم افزار
خدمات نرم افزاري متمايز مجموعه ديجيتال ماركتينگ افزا:

• قبل از شروع طراحي و توسعه نرم افزار،
جلسات مشاوره حضوري و تلفني رايگان
• طراحي نرم افزارهاي يكپارچه بازرگاني، آموزشي، اداري، حسابداري صنعتي، پيمانكاري بصورت كاملا منحصر به فرد
• طراحي نرم افزاراختصاصي و پورتال دلخواه با تكنيك هاي روز دنيا با هدف كاهش دغدغه صاحبان و مديران مشاغل و مديريت دانش سازمان ها
• كيفيت بالا و پيچيدگي سيستم هاي اطلاعاتي كمتر
• بررسي نيازهاي دقيق نرم افزار

• تحليل و طراحي نرم افزار به طور دقيق

• شناخت و استفاده از تكنولوژي هاي روز طراحي نرم افزار بري توليد حرفه اي نرم افزار،

• تست مكانيزه با نيروي كارآمد در نرم افزار
• طراحي نرم افزار اختصاصي كاملا منطبق با نياز مشتري
• رابط گرافيكي جذاب و كاربر پسند
• امنيت بالا نرم افزار
• سرعت بالا نرم افزار
• سازگار براي انواع سخت افزار
• ارائه نسخه آزمايشي نرم افزار
• آموزش كامل قسمت هاي نرم افزار
• تخصص در طراحي انواع نرم افزار، اپليكيشن موبايل
و سايت
• در كمترين زمان ممكن اعمال تغييرات، ويرايش و پيشنهادات مشتري روي نرم افزار
• داشتن تجربه در جذب بازديد وب سايت و بازاريابي نرم افزار
• پشتيباني رايگان خدمات نرم افزار
• جهت مشاوره و خدمات نرم افزاري حضور كنار مشتري
مراحل توليد يك نرم افزار اختصاصي
توليد نرم افزار اختصاصي و سفارشي مراحل خاصي را دارد. طراحي يك نرم افزار تخصص و دانش خاص خود را دارد.هر نرم افزار مراحل و فازهاي مختلف توليد را و متدولوژي هاي گوناگوني را شامل مي شود كه همواره هر روز بر دامنۀ پيشرفت و تكامل آن ها افزوده خواهد شد.
براي سفارش طراحي يك نرم افزار سفارشي و منحصر به فرد مراحلي وجود دارد كه در ذيل به آن اشاره مي‌كنيم:
۱-تحليل نرم افزار
مهمترين فرايند در توليد يك نرم افزار سفارشي و مستقل، تحليل و استخراج نيازمندي هاي كسب و كار است. ارائۀ جلسات متعدد مشاوره رايگان به صورت حضوري و غير حضوري و ارائۀ راه حل و راهنمايي در زمينۀ تكنولوژي هاي موجود، توضيح نحوۀ انجام مرحله به مرحلۀ نرم افزار اختصاصي شما و… خواهد بود.
طراحي نرم افزار
ساخت يك مدل براي يك نرم افزار سفارشي قبل از پياده سازي شبيه به طراحي نقشه براي ساخت يك ساختمان است. در بسياري از شاخه هاي مهندسي پيش از ساخت محصول به توصيف چگونگي محصولاتي كه بايد ساخته شود مي‌پردازند كه توسعه نرم افزار نيز از اين امر مستثني نيست. طراحي سبب شكل گيري ديد درستي از اركان معماري نرم افزار سفارشي خواهد شد.
پياده سازي نرم افزار
در اين مرحله نرم افزار ، پياده سازي و برنامه نويسي مي‌شود بر استراتژي از قبل طراحي شده.
در اين مرحله كدنويسي و برنامه نويسي پروژه نرم افزار سفارشي نوشته مي‌شود در اين فاز بر اساس معماري از قبل طراحي شده، نرم افزار پياده سازي و برنامه نويسي مي‌شود. توليد و ساخت نرم افزار در اين مرحله با توجه به زبان برنامه نويسي و پايگاه داده انجام ميگيرد.حالا مي تواند اين نرم افزار تحت وب، تحت ويندوز، تحت لينوكس، تحت اندرويد و .. برنامه نويسي مي گردد.
پس از تصويب نهايي در برگۀ مستندات پروژه، نرم افزار را پياده سازي مي‌كند.
آزمون نرم افزار
يكي از مهمترين بخش هايي آزمايش كه در حين فرآيند پياده سازي مورد اهميت و توجه قرار ميگيرد تست نرم افزار است.
براي آزمايش جامع و مدون نرم افزار از روش هايي مطابق با متدلوژي هاي روز دنيا اعم از آبشاري ، RUP، حلزوني و … مورد استفاده قرار مي گيرد.كيفيت نتايج پروژه كاملا مرتبط با صحت و دقت فعاليت هاي آزمون نرم افزار هست. از اين نكته مهم است كه برنامه ريزي مدون و اجراي صحيح آزمون نرم افزار نقش تعيين كننده‌اي در موفقيت يا شكست پروژه‌هاي نرم افزاري مي تواند ايفا نمايد.
نصب و گسترش نرم افزار
استقرار و تحويل سيستم پس از پايان آزمون اوليۀ نرم افزار در محيط كار نهايي انجام خواهد شد. استفادۀ كاربران نهايي نرم افزار مي تواند تضمين براي نرم افزار باشد. تمركز روي بازخورد (feedback) كاربر در اين نقطه از چرخۀ حيات نرم افزار، پيكربندي نرم افزاري، در خصوص تنظيم دقيق محصول، نصب و نكات مربوط به قابليت استفاده خواهد بود. بعد از تمام شدن اين مرحله از پروژه، اهداف بايد به طور كامل برآورده شده باشد و پروژه در موقعيتي قرار گيرد كه بتوان آن را خاتمه داد. در اين مرحله بر اساس بازخوردهاي اوليۀ كاربران به برطرف كردن نقايص احتمالي خواهيم پرداخت، و نكته مهم اين است كه رابط كاربري نرم افزار (User Interface) براي كاربران بايد جذابيت داشته باشد تا نرم افزار به آساني بتواند مورد استفاده قرار گيرد.
پشتيباني

براي پويا و به روز نگه داشتن نرم افزار پس از نياز به پشتيباني داريد.پس از برررسي نيازمنديهاي بيشتر كاربران بايد نرم افزار را ارتقا داد و نسخه جديدي با قابليت هاي بيشتر كه همه نيازمندي هاي كاربران را برطرف نمايد.
درسيستم فعلي ممكن است خطاهايي پيش بيايد. رفع خطاهاي موجود ، آموزش مستمر كاربران سيستم و آموزش كاربران جديد از مهم‌ترين اهداف فاز پشتيباني محسوب مي‌شوند. اين نكته مهم نيست كه تيم طراحي ، توليد و توسعه نم افزار براي ايجاد يك نرم افزار چقدر زمان و برنامه 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۱۶ توسط:احمديان موضوع: نظرات (0)

سئو و بهينه سازي سايت

در حال حاضر اكثر وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي به سرعت در حال توسعه مي باشند. براي اينكه از ديگر سايت هاي رقيب در بين صفحات جستجوگر جلو بزنيد و جزو نتايج اول موتورهاي جستجو باشيد و به چشم كاربران ديده شويد، نيازمند سئو در مشهد هستيد.

راز نجات شما در بين وب سايت هاي اينترنتي اين است كه هر روز هم به تعداد آنها افزوده مي شود، اين است كه به فكر بهينه سازي و سئو سايت خود باشيد. در اين مقاله افزا به معرفي سئو مي پردازيم و مي گوييم كه چرا براي زنده ماندن وب سايت خود نياز به سئو در مشهد داريد.

مشاوره سئو

افزايش رتبه سايت

سئو و بهينه سازي سايت
 

 
سئو چيست؟
استفاده مردم از اينترنت و فضاي مجازي در سال هاي اخير زياد شده است، و روش زندگي مردم با ورود اينترنت به زندگيشان تغيير كرده است. در دنياي مدرن امروزي افراد براي خريد كالا و رفع نيازهايشان كمتر مراجعه حضوري به بازار را دارند و بيشتر از طريق فضاي مجازي  و سايت هاي مختلف اينترنتي خريد خود را انجام مي دهند. موتورهاي جستجو مانند گوگل به وسيله اي براي پيدا كردن كسب و كارهاي مختلف در اينترنت تبديل شده اند و از طرفي بالا رفتن رتبه شما در گوگل باعث بهبود وضغيت فروش و خدمات شما مي شود و كسب و كار شما بهبود مي يابد.

در اينجا مفهوم  بهينه سازي سايت و خدمات سئو معني مي دهد.

خدمات سئو چيست؟
به مجموعه تاكتيك ها و فعاليت هايي كه پياده سازي و انجام آنها موجب بهبود رتبه سايت در موتورهاي جستجو مي گردد را خدمات سئو مي ناميم.

براي فروش بيشتر و اعتماد بيشتر كاربرن به سايتتان نيازمند بهبود رتبه سايت خود در گوگل هستيد. اگر ميخواهيد از رقيب تان در دنياي اينترنتي سبقت بگيريد نيازمند بهينه سازي و سئو سايت خود هستيد. توسط خدمات سئو مجموعه افزا فروش خود را چند برابر كنيد و  در بازار كسب و كار حرفي براي زدن داشته باشيد.

شركت افزا خدمات متمايزي را براي سئو در مشهد ارائه داده است .

براي دريافت مشاوره سئو و يا سفارش خدمات سئو  فرم سفارش را تكميل نماييد .
سفارش خدمات سئو
 
خدمات سئو در مشهد
خدمات سئو داخلي سايت

همه كارها و تكنيك هايي  كه صفحات داخلي سايت شما را براي موتورهاي جستجو بهينه مي كنند خدمات سئو داخلي سايت ناميده مي شوند. سئو داخلي سايت موجب بهتر درك كردن محتواي صفحات سايت شما توسط موتورهاي جستجوگر مي شود. در واقع وقتي موتورهاي جستجوگر سايت شما را به عنوان يك سايت بهينه شناسايي مي كنند، سايت شما را به عنوان يك سايت مفيد براي كاربران معرفي مي كنند.

سئو داخلي سايت ،شامل بخش هاي مختلفي مي شود كه از جمله اين بخش ها مي توانيم به بهينه كردن بهينه سازي عنوان صفحه ،آدرس URL صفحات، تحقيق كلمات كليدي مورد نياز، رعايت ساختار مناسب براي نوشتن متن و توليد محتوا مناسب، و مواردي از اين قبيل اشاره كنيم.

خدمات سئو خارجي سايت

خدمات سئو خارجي وب سايت از ديگر بخش مربوط به خدمات سئو در مشهد، است. مجموعه اعمالي كه شما بايد در خارج از صفحات وب سايت خود انجام دهيد را خدمات سئو خارجي مي گويند. و از طريق سئوخارجي وب سايت مي توانيد اعتبار سايت خود را افزايش دهيد. خدمات سئو خارجي نيز همانند خدمات سئو داخلي به قسمت هاي مختلفي تقسيم مي شوند كه لينك سازي خارجي مهمترين آنها است  و بعد فعاليت در شبكه هاي اجتماعي است.

گرفتن بك لينك از سايت هاي خارجي به يكي از صفحات وب سايت شما را لينك سازي خارجي مي نامند.هرچه ميزان اعتبار وب سايتي كه از آن بك لينك براي سايتمان گرفتيم بيشتر باشد براي سئو خارجي ما مفيدتر است.فعاليت درشبكه هاي اجتماعي نيز مي تواند به اعتبار برند شما كمك نمايد و بك لينك هاي موجود از اين شبكه هاي اجتماعي به وب سايت شما، به بهبود سئو وب سايت شما كمك بسياري مي كنند.
 
مزاياي سئو
بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو نتايج مثبت زيادي را براي شما مي تواند به همراه داشته باشد. از جمله اين نتايج مثبت مي توانيم به افزايش ترافيك سايت، افزايش نرخ بازگشت سرمايه، و افزايش اعتبار سايت اشاره كرد. در قسمت پايين به طوركامل به همه مزاياي سئو در مشهد اشاره مي كنيم.

نرخ بازگشت سرمايه بيشتر
سئو در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي هزينه كمتري براي شما به دنبال خواهد داشت. با سئو سايت خود به اين موضوع بايد اشاره كنيم كه افزايش فروش و افزايش بازديد سايت را به دنبال خواهيد داشت. اگر به تازگي وب سايتي را براي خود راه اندازي كرده ايد و به دنبال يك راه براي معرفي خود و محصولاتتان در اينترنت و فضاي مجازي هستيد مي توانيد از خدمات سئو در مشهد استفاده نماييد  زيرا نسبت به ساير  ساير روش ها مانند بازاريابي از طريق تبليغات بسيار مفيد تر خواهد بود و نرخ بازگشت سرمايه بيشتري خواهد داشت.

 

اگر به تازگي وب سايتي را براي خود راه اندازي كرده ايد و به دنبال يك راه براي معرفي خود و محصولاتتان در اينترنت و فضاي مجازي هستيد مي توانيد از خدمات سئو در مشهد استفاده نماييد  زيرا نسبت به ساير  ساير روش ها مانند بازاريابي از طريق تبليغات بسيار مفيد تر خواهد بود و نرخ بازگشت سرمايه بيشتري خواهد داشت.

برندسازي
از ديگر مزاياي استفاده از خدمات سئو در مشهد، برندسازي براي  كسب و كار شما است. درخشش در نتايج اوليه گوگل براي هر وب سايتي اهميت دارد و مي تواند تا حد زيادي موجب افزايش اعتبار وب سايت خواهد شد.

Branding Advertisment
حضور طولاني مدت در نتايج اوليه موتورهاي جستجو باعث افزايش اعتماد كاربران به شما مي شود و به افزايش اعتبار و برندسازي وب سايت شما كمك زيادي مي كند.

كاربران امروزه به تبليغات اغلب علاقه ندارند و به محتواي تبليغات علاقه نشان نمي دهند به همين دليل به همين دليل بايد در استفاده از انواع روش هاي تبليغات اينترنتي بسيار دقت كنيد.

افزايش داده ها
هنگامي كه شما از خدمات سئو براي وب سايت خود استفاده مي نماييد در واقع موجب جلب اعتماد كاربران شده و داده هاي مشتريان را جمع آوري ميكنيد و به راحتي مي توانيد بر اساس كلمات مورد جستجوي  كاربرانتان محصولات و خدمات خخود را تغيير داده و بر اساس سليقه مشتريانتان خدمات يا محصولاتتان را منتشر نماييد و در نتيجه نرخ فروش و نرخ بازديد از سايت شما بيشتر خواهد شد و به سود بيشتر مي رسيد.

اگر به دنبال شركت تبلغاتي مناسب براي بهينه سازي وب سايت خود هستيد، مي توانيد از خدمات شركت افزا در زمينه سئو در مشهد استفاده كنيد و وب سايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه سازي كنيد.

سئو و بهينه سازي سايت مسئله بسيار مهمي  براي هر وب سايت است كه به موازات طراحي سايت بايد انجام گردد. براي سئو سايت و افزايش رتب سايت بايد الگوريتم هاي گوگل را در نظر گرفت. گوگل بر اساس ميزان رضايت كاربران از سايت شما به سايتتان رتبه مي دهد و اين جز الگوريتم رنك برين  گوگل است.

براي افزايش رتبه‌ي سايت در گوگل بايد الگوريتم‌هاي گوگل را مورد توجه قرار داد. شايد جالب باشد همين ويژگي باعث شده كه گوگل يك الگوريتم ماشيني بي روح نباشد و اصطلاحا داراي خلق و خوي انساني باشد. براي همسو شدن با استراتژي‌هاي اين موتور جستجوي هوشمند لازم است تا نسبت به سئو و بهينه‌سازي محتوا شناخت كافي داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۱۶ توسط:احمديان موضوع: نظرات (0)